Arxiu del blog

dimecres, 27 de maig del 2026

Cuinem pollastre ammb samfaina.

 Avui els alumnes de Tecnologia de Cuina, 5è A ESO, han preparat l’última recepta del curs: pollastre ammb samfaina.

I el resultat ha estat espectacular! 
Molt bona feina, equip! Tanquem el curs amb molt bon gust de boca.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada