Arxiu del blog

dimecres, 27 de maig del 2026

Setmana de la Natura 2026 amb els alumnes de 4t, 5è i 6è



A l’Escola Vida Montserrat participem un any més a la Setmana de la Natura 2026!
Del 26 al 29 de maig, el nostre alumnat participarà en activitats de conscienciació ambiental i recollida de residus per cuidar el nostre entorn. 

 Avui dimarts 26 de maig, els alumnes de 4t, 5è i 6è han fet una sortida al Litoral del Riu Besòs per participar en una jornada d’identificació de residus i descoberta de flora i fauna.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada