A l’Escola Vida Montserrat participem un any més a la Setmana de la Natura 2026!
Del 26 al 29 de maig, el nostre alumnat participarà en activitats de conscienciació ambiental i recollida de residus per cuidar el nostre entorn.
Avui dimarts 26 de maig, els alumnes de 4t, 5è i 6è han fet una sortida al Litoral del Riu Besòs per participar en una jornada d’identificació de residus i descoberta de flora i fauna.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada