Arxiu del blog

dilluns, 1 de juny del 2026

Viatge de final de curs



Aquest matí els nostres alumnes de 6è han iniciat el seu viatge de final de curs, una experiència molt esperada que posa el punt final a sis anys plens d’aprenentatges, vivències i amistats.
 
Durant els pròxims quatre dies descobriran la Ciutat Eterna, compartiran moments inoblidables i crearan records que els acompanyaran sempre.

Que gaudiu molt de l’aventura, 6è!




divendres, 29 de maig del 2026

tTncament de la Setmana de la Natura '26


Avui tota l’Àrea Educativa ha participat en el tancament de la Setmana de la Natura amb unes increïbles #EcoOlimpíades
Una jornada plena d’activitat, treball en equip i compromís amb el medi ambient 

 També hem fet l’entrega de premis del concurs Aules A + NESS i el grup guanyador ha estat 5è A d’ESO 
Enhorabona per la vostra implicació i entusiasme! 













dimecres, 27 de maig del 2026

Cuinem pollastre ammb samfaina.

 Avui els alumnes de Tecnologia de Cuina, 5è A ESO, han preparat l’última recepta del curs: pollastre ammb samfaina.

I el resultat ha estat espectacular! 
Molt bona feina, equip! Tanquem el curs amb molt bon gust de boca.


Setmana de la Natura 2026 amb els alumnes de 4t, 5è i 6è



A l’Escola Vida Montserrat participem un any més a la Setmana de la Natura 2026!
Del 26 al 29 de maig, el nostre alumnat participarà en activitats de conscienciació ambiental i recollida de residus per cuidar el nostre entorn. 

 Avui dimarts 26 de maig, els alumnes de 4t, 5è i 6è han fet una sortida al Litoral del Riu Besòs per participar en una jornada d’identificació de residus i descoberta de flora i fauna.








dimecres, 20 de maig del 2026

Avui, dins del projecte Compartim Vides, hem preparat el material perquè els avis i àvies de la residència puguin gaudir d’una divertida tarda de bingo 
Una activitat pensada per compartir estones especials i fer-los passar una bona tarda.






dilluns, 18 de maig del 2026

Avui els alumnes de sisè han viatjat fins a Mèxic sense sortir de l’escola!

 Han preparat unes delicioses fajites mexicanes amb verdures… i han quedat molt però que molt bones! 
Cuina, treball en equip i nous sabors per continuar aprenent d’una manera divertida! 







L'últim mercat d'intercanvi del curs



Avui, els alumnes de segon cicle han gaudit d’un mercat d’intercanvi dins de l’assignatura de Projectes
La proposta? Donar una segona vida a la roba sense fer servir diners.
Cada alumne ha portat peces de roba i ha rebut vals per poder intercanviar-les per altres peces.
Una activitat per fomentar el consum responsable, la sostenibilitat i la reutilització.