Aquest matí els nostres alumnes de 6è han iniciat el seu viatge de final de curs, una experiència molt esperada que posa el punt final a sis anys plens d’aprenentatges, vivències i amistats.
Durant els pròxims quatre dies descobriran la Ciutat Eterna, compartiran moments inoblidables i crearan records que els acompanyaran sempre.
Que gaudiu molt de l’aventura, 6è!