Avui tota l’Àrea Educativa ha participat en el tancament de la Setmana de la Natura amb unes increïbles #EcoOlimpíades!
Una jornada plena d’activitat, treball en equip i compromís amb el medi ambient
També hem fet l’entrega de premis del concurs Aules A + NESS i el grup guanyador ha estat 5è A d’ESO
Enhorabona per la vostra implicació i entusiasme!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada