Arxiu del blog

divendres, 29 de maig del 2026

tTncament de la Setmana de la Natura '26


Avui tota l’Àrea Educativa ha participat en el tancament de la Setmana de la Natura amb unes increïbles #EcoOlimpíades
Una jornada plena d’activitat, treball en equip i compromís amb el medi ambient 

 També hem fet l’entrega de premis del concurs Aules A + NESS i el grup guanyador ha estat 5è A d’ESO 
Enhorabona per la vostra implicació i entusiasme! 













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada