Arxiu del blog

dilluns, 18 de maig del 2026

Avui els alumnes de sisè han viatjat fins a Mèxic sense sortir de l’escola!

 Han preparat unes delicioses fajites mexicanes amb verdures… i han quedat molt però que molt bones! 
Cuina, treball en equip i nous sabors per continuar aprenent d’una manera divertida! 







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada