Escola Vida Montserrat
Arxiu del blog
Arxiu del blog
de juny (1)
de maig (17)
d’abril (20)
de març (20)
de febrer (30)
de gener (20)
de desembre (20)
de novembre (21)
d’octubre (20)
de setembre (5)
de juny (6)
de maig (18)
d’abril (15)
de març (19)
de febrer (22)
de gener (17)
de desembre (12)
de novembre (16)
d’octubre (28)
de setembre (4)
de juny (13)
de maig (11)
d’abril (20)
de març (15)
de febrer (18)
de gener (15)
de desembre (12)
de novembre (18)
d’octubre (18)
de setembre (6)
de juny (17)
de maig (19)
d’abril (9)
de març (16)
de febrer (8)
de gener (18)
de novembre (17)
d’octubre (8)
de setembre (3)
de juny (14)
de maig (14)
d’abril (7)
de març (17)
de febrer (5)
de gener (7)
de desembre (11)
de novembre (11)
d’octubre (6)
de juny (9)
de maig (6)
d’abril (5)
de març (10)
de febrer (7)
de gener (5)
de desembre (9)
de novembre (2)
d’octubre (7)
de juliol (1)
de juny (3)
de maig (6)
d’abril (8)
de març (2)
de febrer (3)
de gener (1)
de desembre (7)
de novembre (2)
d’octubre (1)
de setembre (2)
de juny (9)
de maig (9)
d’abril (6)
de març (3)
de febrer (2)
de gener (7)
de desembre (13)
de novembre (5)
d’octubre (11)
de setembre (3)
de juny (13)
de maig (11)
d’abril (16)
de març (3)
de febrer (3)
de gener (15)
de desembre (13)
de novembre (12)
d’octubre (11)
de setembre (1)
de juliol (2)
de juny (23)
de maig (24)
d’abril (16)
de març (12)
de febrer (14)
de gener (6)
de desembre (12)
de novembre (14)
d’octubre (3)
de setembre (1)
de juliol (2)
de juny (17)
de maig (12)
d’abril (5)
de març (6)
de febrer (2)
de gener (2)
de desembre (12)
de novembre (10)
d’octubre (3)
de setembre (1)
de juliol (1)
de juny (18)
de maig (4)
d’abril (11)
de març (14)
de febrer (3)
de gener (4)
de desembre (13)
de novembre (3)
d’octubre (7)
de setembre (1)
de juliol (2)
de juny (12)
de maig (7)
d’abril (12)
de març (10)
de febrer (9)
de gener (4)
de desembre (7)
de novembre (5)
d’octubre (3)
de setembre (1)
de juny (1)
de maig (1)
d’abril (1)
de març (1)
de febrer (1)
de novembre (2)
d’octubre (1)
de setembre (1)
de juliol (1)
de juny (2)
de maig (4)
d’abril (1)
de desembre (2)
d’octubre (2)
de setembre (1)
de juny (1)
de maig (4)
d’abril (2)
de febrer (4)
de gener (6)
dilluns, 18 de maig del 2026
Avui els alumnes de sisè han viatjat fins a Mèxic sense sortir de l’escola!
Han preparat unes delicioses fajites mexicanes amb verdures… i han quedat molt però que molt bones!
Cuina, treball en equip i nous sabors per continuar aprenent d’una manera divertida!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada