Arxiu del blog

dilluns, 18 de maig del 2026

L'últim mercat d'intercanvi del curs



Avui, els alumnes de segon cicle han gaudit d’un mercat d’intercanvi dins de l’assignatura de Projectes
La proposta? Donar una segona vida a la roba sense fer servir diners.
Cada alumne ha portat peces de roba i ha rebut vals per poder intercanviar-les per altres peces.
Una activitat per fomentar el consum responsable, la sostenibilitat i la reutilització.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada