Avui, els alumnes de segon cicle han gaudit d’un mercat d’intercanvi dins de l’assignatura de Projectes
La proposta? Donar una segona vida a la roba sense fer servir diners.
Cada alumne ha portat peces de roba i ha rebut vals per poder intercanviar-les per altres peces.
Una activitat per fomentar el consum responsable, la sostenibilitat i la reutilització.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada