Arxiu del blog

dimecres, 13 de maig del 2026

Visita a Montserrat



Avui hem fet la tradicional visita a l’Abadia de Montserrat Missa, conversa amb l’abat compartint vivències i responent preguntes, excursió fins a la Creu dinar i tornada cap a Barcelona.
Un dia ple de reflexió, natura i bons moments.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada