Arxiu del blog

dilluns, 11 de maig del 2026

Fem millores per la nostra escola

Els alumnes de 4t i 5è avui han treballat de valent fent tasques de manteniment per cuidar i millorar la nostra escola. Entre tots fem un espai millor!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada