Arxiu del blog

dilluns, 1 de juny del 2026

Viatge de final de curs



Aquest matí els nostres alumnes de 6è han iniciat el seu viatge de final de curs, una experiència molt esperada que posa el punt final a sis anys plens d’aprenentatges, vivències i amistats.
 
Durant els pròxims quatre dies descobriran la Ciutat Eterna, compartiran moments inoblidables i crearan records que els acompanyaran sempre.

Que gaudiu molt de l’aventura, 6è!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada