diumenge, 4 de setembre de 2011

Informacions d'inici del curs 2011-2012

 
 
Barcelona, 6 de juliol de 2011
 
Benvolguts pares/tutors i alumnes,
 
A punt de començar les vacances d'estiu, us fem arribar tota aquella informació referent al proper curs 2011-2012.
 
1.- Inici de curs
La data d'inici d'aquest nou curs serà el dilluns 12 de setembre a les 9.00 h.
 
La trobada conjunta amb mestres i alumnes es realitzarà a la Sala d'Actes de l'Associació i més tard cada grup anirà a la seva aula amb el seu/a tutor/a corresponent on se'ls hi lliurarà una carpeta amb la informació necessària per iniciar el nou any acadèmic (horaris, aularis, autoritzacions, normativa del centre, ...)
 
2.- Horari del curs
L’horari de l’Escola de Vida Montserrat és de 9 a 12.30 (de dilluns a divendres) i de 15 a 17 (de dilluns a dijous), divendres tarda lliure. Us recordem que la porta no s’obrirà fins a les 8.55 hores. L’entrada al matí i la sortida a la tarda serà per la Plaça Romaní. Al migdia els alumnnes que no es queden al servei de menjador  de l’entitat, entraran i sortiran pel carrer Siracusa.
 
3.-  Assignació tutories
1er ESO​Edith Lloret
2on ESO Grup A​Carlos Marzo
2on ESO Grup B​(*) Lydia Martín ( a confirmar)
3er ESO​Xavier Sostres ( a confirmar)
4art ESO​Xec Juanico/ Lali Castellano
5è ESO Grup A​Georgina Bernal
5è ESO Grup B​Montse Palos/ Mónica Acosta
6è ESO​Ferran Delgado
 
(*) Duran el primer trimestre la Lydia seguirà de baixa maternal i tindrà un substitut/a.
 
4.- Fitxa inscripció als diferents serveis de l’Escola de Vida Montserrat
Per tal d’organitzar el curs 2011-2012 a nivell administratiu,  us adjuntem una fitxa amb tot els serveis que l’Escola de Vida Montserrat ofereix.  Us agrairíem que marquéssiu amb una creu tots aquells serveis que el vostre fill/a, tutelat/da , utilitzarà i la retornéssiu el mateix dia 12 de setembre a la secretaria de l’Escola.  
 
Us recordem que qualsevol canvi de compte corrent,  baixa/alta d’algun servei de l’escola, canvi d’adreça... s’ha de comunicar a Eva Cano, secretària de l’escola, abans del dia 19 de cada mes.
 
5.- Servei de Menjador
 
​El servei de menjador roman obert des del 12 de setembre
​El seu horari de funcionament es de:
 12,30 a 13:00:  esbarjo amb els educadors de menjador
 13:00 a 14:00:  dinar
 14:00 a 15:00: Activitats complementàries (plàstica, informàtica, dansa i  
                               bàsquet) a confirmar
           
          La quota del menjador de setembre serà passada amb la quota del mes d’octubre.
 
6.- Calendari Escolar (S'adjunta)
7.- Reunió de pares/mares/tutors/es
La data prevista és el 17 d’octubre   Es confirmarà per correu si es manté la mateixa data i horari.
 
És important la vostra assistència ja que es on s'informa de l'estructura organitzativa de l'escola, l'equip docent i el projecte educatiu del centre, així com tota aquella informació referent al nou curs 2011-2012
 
 
8.- Material per cicles
​S’adjunta informació
 
9.- Reserves de sortides i material
 
Com ja sabeu l’escola no treballa amb llibres de text per vàries qüestions, una d’elles és que no hi ha cap editorial que editi llibres amb les adaptacions curriculars corresponents als nivells d’aprenentatge dels nostres alumnes. Això vol dir que treballem molt amb material imprès i fotocopiat per conformar els dossiers de cada àrea.
 
En quant a les reserves de sortides, museus, casa de colònies (Treball de Síntesi) les agències ens demanem l’avançament econòmic d’una pre-reserva.
 
És per aquest motiu el pagament d’una quota durant el mes d’agost per poder cobrir aquestes necessitats del curs 2011-2012.
 
 Dels alumnes matriculats al programa d’ESO amb modificació curricular: 135 €
 
60 € aniran destinats a pre-reserves de sortides i Treball de Síntesi , per tant aquesta quantitat es descomptaria de l’import del Treball de Síntesi i/o viatge de fi de curs (en el cas de 6è).
 
75 € anirien destinats als dossiers didàctics i altres materials.
 
10.- Taquilles
Us recordem que cada alumne ha de portar el seu cadenat per la taquilla que li serà assignada. Recomanem tenir una còpia de la clau per a qualsevol eventualitat.
 
També us recordem que l’últim dia de curs han de treure el cadenat i buidar la taquilla. Totes aquelles taquilles que quedin tancades l’equip de manteniment haurà de serrar el cadenat i es buidarà el contingut, pendent de recuperar-ho el dia 16 de setembre (llegir el punt 12 Objectes Perduts).
 
11.- Blogg de l’escola (http://ceevidamontserrat.blogspot.com)
 
El Blogg de l’escola pretén ser la finestra de l’escola. Es publicarà tota aquella informació que us arriba via motxilla ( que algunes famílies no us arriba mai) per exemple: carta d’informacions, sortides, ... també es publicaran els menús mensuals del servei de menjador i tota aquella informació referent a les activitats internes i externes del centre.
 
Aneu-hi fent una ullada  sovint i així no se us escaparà res!!!! (la informació també es continuarà enviant via motxilla).
 
12.- Objectes Perduts
 
Donada l’acumulació que tenim d’objectes perduts i no reclamats, el 1er divendres d’escola, el dia 16 de setembre a les 12.30 es posaran al vestíbul.
 
Tots aquells objectes ( jaquetes, llibretes, contingut de taquilles...) que no es recullin es donaran a la botiga de l’ACIDH o es llençaran.
 
Per intentar regular aquest tema, cada divendres a les 12.30 es farà la mostra d’objectes perduts al vestíbul. Després d’un mes, tots aquells objectes que no hagin estat reclamats es donaran a la botiga i /o es llençaran.
 
 
Esperant que passeu un bon estiu, aprofitem l'avinentesa per saludar-vos cordialment.
 
 
 
 
 
 
Judith Reig Fito
Directora de l'Escola de Vida Montserrat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada